Regulamin sklepu
Prosimy zapoznaj się z naszym regulaminem. Znajdziesz w nim przydatne informacje, jak wygląda działanie sklepu oraz składanie zamówień. Wszystko napisane jest prostym i zrozumiałym językiem - jeżeli jednak cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, zapraszamy do kontaktu z nami!
Postanowienia ogólne
1 W regulaminie stosowane są pojęcia, którym nadaliśmy określone znaczenie:
a- Nunu - sklep internetowy, którego właścicielem jest RMI Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejnowy dla m.st.Warszawy w Warszawie,XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000700119, posługującą się numerem NIP 5252726992.
b- Klient - osoba składająca zamówienie czyli każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie Nunu.
2 Regulamin określa zasady, na jakich prowadzona jest sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego nunu.pl.
3 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy. Przed dokonaniem zakupów masz obowiązek się z nim zapoznać.
4 Produkty oferowane w sklepie Nunu sprzedawane są w Internecie, przez telefon lub droga mailową. W sklepie internetowym Nunu nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
Przedmiot sprzedaży
1 Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach sklepu internetowego Nunu.
2 Oferta produktów dostępnych w sklepie jest na bieżąco aktualizowana.
3 Ceny towarów podane na stronie nie zawierają kosztów wysyłki.
4 Wszystkie produkty szyte są przez nas na terenie Polski - produkt krajowy.
5 Umożliwamy klientom możliwość zamówienia produktów z drobną edycją modeli - wybranych długości, dekoltów, wycięć.
6 Przed złożeniem zamówienia specjalnego należy skontaktować się z Nunu w celu konsultacji poprawek.
7 Zamówienia specjalne realizowane są wyłącznie po wykonaniu przedpłaty a cena edytowanego produktu nie ulega zmianie.
8 Zamówienia specjalne ze względu na swój indywidualny charakter nie podlegają zwrotom. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umówy w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według Twojej specyfikacji.
9 Zamówienia specjalne poglegają reklamacji - jeżeli rzecz sprzedana ma wadę niepowstałą z winy Kupującego, może on żądać wymiany produktu na wolny od wad egzemplaż lub usunięcia wady. Jeżeli wymiana bądź usunięcie wady nie nastąpią, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
10 Przy zmianach długości powyżej 5cm zastrzegamy sobie prawo do marginesu błędu ~1cm.
Płatności
1 Ceny wszystkich produktów sklepu internetowego Nunu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.
2 Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Dostępne są następujące metody płatności:
a- przedpłata na konto bankowe
b- płatność na stronie z użyciem bramki szybkich płatności
c- płatność przy odbiorze w przypadku dostawy za pobraniem (gotówką lub kartą w zależności od przewoźnika)
3 Do każdego zamówienia przesyłamy fakturę elektroniczną.
4 Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
5 Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
6 W przypadku gdy chcesz otrzymać fakturę papierową - powiadom nas o tym przy składaniu zamówienia.
Dostawa
1 Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz: przez firmę kurierską lub do paczkomatu w miejscu, które wskażesz.
2 Koszt dostawy zakupionych produktów zawsze widoczny jest podczas składania zamówienia.
3 Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi aby usprawnić procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić w momencie odbioru lub w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika.
Realizacja zamówień i działanie sklepu
1 Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać poprzez witrynę internetową nunu.pl, telefonicznie lub drogą mailową.
2 Jako Klient naszego sklepu możesz robić w nim zakupy, korzystać z rabatów, uczestniczyć w promocjach i konkursach oraz oceniać produkty.
3 Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności, którą znajdziesz pod adresem: nunu.pl/polityka-prywatności
4 Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
5 Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:
a- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji
b- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript
c- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron
6 Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego, nie możesz dostarczać treści bezprawnych.
7 Kiedy korzystasz z możliwości wystawiania opinii lub komentarza nie możesz zamieszczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: używać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, propagować rasizmu, uwłaczać czyjejś godności, głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe, służą promowaniu produktów i usług podmiotów konkurencyjnych wobec nas lub odsyłają do ofert produktów i usług takich podmiotów. Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować opinię sprzeczną z tym regulaminem, aby uniemożliwić dostęp do niej innym użytkownikom.
8 Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni. W przypadku gdy liczba zamówień spowoduje, iż czas produkcji będzie wynieść więcej niż 7 dni, Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony.
Prawo do odstąpienia od umowy oraz reklamacje
1 Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 15 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać mailowo lub pocztą na adres naszej siedziby.
2 Termin 15-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik.
3 (Dotyczy tylko sukienek szytych na miarę) Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb.
4 Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
5 Produkty odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6 Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji. Należy nas o niej powiadomić mailowo lub telefonicznie aby określić postępowanie reklamacyjne.
7 Reklamowany produkt dostarczasz do naszej siedziby, która jest miejscem jego zakupu. Zaczekaj z wysłaniem produktu, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją postępowania reklamacyjnego.
8 Zalecamy czytelnie oznaczyć przesyłkę reklamacyjną, przede wszystkim numerem zamówienia.
9 Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni o czym zostaniesz poinformowany preferowaną drogą kontaktu.